a személyes márkád fő megkülönböztetőjegye Te magad vagy! ( telített piacon is )
RÉKA
fotós
Az én történetem
A Budapest Műszaki Egyetem építészkarán szereztem a diplomámat. Az arányok folyamatos keresését tagadhatatlanul az építész képzésből hoztam. De egy ház esetében az esztétika és funkcionalitás elengedhetetlen hozzátartozója a műszaki tartalom, mely rész engem nem érdekelt. A művészet oldalát választottam, és 11 éve már a fotózás a hivatásom.
Eleinte a fotós megbízások tudatos brandépítés nélkül megtaláltak. Akkoriban könnyű volt kitűnni a természetességet előtérbe helyező fotós stílussal. Majd ahogy a piac telítődött én tanulni kezdtem. A design, enteriőr és építészeti oldalak böngészését felváltották a brandépítésről szóló könyvek, marketing kurzusok, előfizetések, podcastok, minden érdekelt, ami vállalkozások működésével kapcsolatos.
A sok sok marketing és pszichológia tananyag, jegyzet és brand fotózás tapasztalat, melyeket átszűrtem magamon a Pozicionáló fotózásban öltött testet.
Egy szép kép önmagában még nem eredményez vásárlást. Ugyanúgy, mint az építészetben, az esztétika és a funkcionalítás a brand fotózásban is szétválaszthatatlanok.
Ezért a Pozicionáló fotózás interdiszciplináris szemléletet képvisel: több területet ötvöz; a személyes márkaépítést, a vizuális esztétikát és a pszichológiai hatásmechanizmusokat. Célom, hogy képeimmel segítselek a bizalomépítésben és érzelmekre ható értékesítésben.

ÉRTÉKRENDEM:
EGYSZERŰSÍTÉS, HATÉKONYSÁG - Ahhoz, hogy hatást váltsunk ki, egyszerűsítenünk kell.
ESZTÉTIKA ORIENTÁLTSÁG - A harmóniát keresve a szépség mindenhol fellelhető.
PILLANASZERŰSÉG - Minden helyzet, minden életszakasz egyedi. Hozzuk ki belőle a maximumot!